سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی عمل مانند تیرانداز بی زه[کمان[است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :14872
تعداد کل یاداشته ها : 19
103/2/19
11:13 ص

تعداد شهدای مدافع حرم اعلام شد

رییس بنیاد شهید با بیان اینکه 2100 شهید مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت شهید شدند، گفت: جمع شهدا تا به امروز، 230 هزار شهید است.

 حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در همایش ملی مروجین فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بیست و دوم اسفند روز شهید نامگداری شده و فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید،با تاکید بر ضرورت به دشمن شناختن روز شهید گفت: در شال 91،1/6 شناخت نسبت به روز شهید داشتند که در سال بعد ان هفده درصد و سال سوم به سی و هفت و در سال نود و چهار،نیمی از مردم با روز شهید اشنایی پیدا کردند.

شهیدی با بیان اینکه انقلاب برای ما گران تمام شد، افزود: امروز به برکت خون شهدا ایستادگی و مقاومت داریم. قبل از صدور دستور تاسیس بنیاد شهید 2871 شهید انقلاب داشتیم که بعد از تحقیق های انجام شده، مشخص شد این رقم بیش از اینها بود.وی اظهارداشت: تعدادی از افراد در آن برهه شهید محسوب نشدند به همین دلیل آمارها بیشتر است و پیش بینی 10 هزار شهید تا سال 57 داشتیم.شهیدی در خصوص آمار شهدای ترور، گفت: مجموعا از قبل از انقلاب تا پس از آن، هفده هزار شهید ترور داریم و جمع شهدا تا به امروز، 230 هزار شهید است.وی افزود: هم اکنون 2100 شهید مدافع حرم داریم که راه شهدا همچنان مفتوح است.